SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji spletne trgovine mojeime.si v lasti podjetja Ilustracija in oblikovanje, Monika Klobčar, s.p. (v nadaljevanju ponudnik ali upravitelj) so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Končni uporabnik, ki se ne strinja s temi pogoji uporabe za spletno naročanje, ne sme uporabljati te storitve.

Podatki o podjetju Moje ime

Ilustracija in oblikovanje, Monika Klobčar, s.p., 

Ulica miru 31, 1000 Ljubljana 

Telefon: 00386 31 249 628 

Elektronski naslov: narocila@mojeime.si

Matična številka:  8410976000

Davčna številka: 26123657

Načini plačila

Stranke imajo možnost plačila s plačilno kartico ali z nakazilom na TRR. Plačilo s plačilno kartico je izvedeno prek plačilnega sistema Stripe. Sistem med drugim podpira plačilne kartice American Express, Diners, Mastercard in Visa. Vse transakcije potekajo prek varne povezave in vsi podatki so kodirani, tako da ste pri uporabi svoje plačilne kartice maksimalno zaščiteni. Ta način plačila je najenostavnejši in omogoča tudi najhitrejše procesiranje naročila. 

Če izberete plačilo po predračunu, boste na elektronski naslov, ki ste nam ga zaupali, dobili predračun s podatki za nakazilo na TRR podjetja. Rok za plačilo predračuna je 5 dni od prejema.

Dostava

Strošek dostave: po ceniku dostavne službe POŠTA SLOVENIJE.

Pregled izdelka: ko paket prejmete, se prepričajte, da ste prejeli izdelek, ki ste ga naročili.

V primeru dostave:

– Ko vam dostavljač dostavi paket, ga preglejte v njegovi navzočnosti.
– Najprej preverite morebitne zunanje poškodbe embalaže in nanje opozorite dostavljača. Če ste mnenja, da je vsebina paketa poškodovana ali razbita, v navzočnosti dostavljača embalažo previdno odprite in skupaj preverite vsebino. Poškodovan paket vam ni potrebno prevzeti in ga lahko zavrnete, nam pa sporočite nastalo situacijo, da vam lahko uredimo nov izdelek ali povrnemo kupnino.

Rok dostave načeloma znaša 5-7 delovnih dni od potrditve naročila oz. naslednjega delovnega dne po potrditvi naročila. Pri naročilu printa z okvirjem je rok dobave lahko daljši in vas o tem obvestimo. Do morebitnih zamud pri odpošiljanju lahko pride v primeru velikega števila naročil ali pa zaradi zamud pri prevoznikih. Osebni prevzem je možen po predhodnem dogovoru na narocila@mojeime.si. Plačila po povzetju ne nudimo. Za zamude dostavnih služb ne odgovarjamo.

Ponudba ilustracij 

Ilustracijo imena lahko naročite po dveh vnaprej izdelanih kolekcijah: kolekciji ABC živalice in kolekciji Vesolje. Če se posamezna črka v imenu ponovi, imamo na voljo več različnih ilustracij. Ilustracijo za vsako črko izbere podjetje Moje ime. Dolžina imena ne vpliva na ceno. Predogledov ilustracij ne pošiljamo.

Pridržujemo si pravico do občasnih manjših sprememb ilustracij v kolekcijah, do katerih pride zaradi izboljšanja produkta glede na povratne informacije dosedanjih uporabnikov. V tem primeru lahko izdelki v nekaterih primerih malenkostno odstopajo od fotografij na spletni strani, socialnih omrežjih ali drugih kanalih.

Popusti in kode za popust

Pri skupinskih naročilih (2 imeni ali več) so vse ilustracije 10 % cenejše. Popust ne velja za naročila na različne naslove. 

Vsi popusti (akcije, kode na letakih, dogodkih, kode posameznikov, vplivnežev …) veljajo na 1 (en) nakup. V primeru nejasnosti nam pišite na narocila@mojeime.si in z veseljem odgovorimo! 

Naročanje

Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za spletno trgovino kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Pogoj za nakup je polnoletnost kupca.

Postopek nakupa

Nakup izbranega izdelka lahko stranke opravijo na spletni strani / v spletni trgovini https://www.mojeime.si

Nakup se prične z izborom želenega izdelka. Izdelek dodajte v nakupovalno košarico. Izdelke in količino v košarici je možno v vsakem trenutku pred dokončno potrditvijo naročila poljubno spreminjati.

Postopek naročila ilustracije poteka po naslednjih korakih:

  1. korak: izbira kolekcije in ozadja  

Preko fotografij izdelkov na spletni strani www.mojeime.si si izberete kolekcijo (izberete abecedo, po kateri bomo narisali otrokovo ime) ter ozadje (vsaka kolekcija ima na voljo več različnih ozadij). 

  1. korak: vpis imena otroka ter drugih podatkov 

Navedete ime otroka, velikost printa ter odklikate možnost z/ brez okvirja. Preden nadaljujete na naslednji korak, preverite, če ste prav vpisali otrokovo ime. Za napake na ilustraciji, ki bi prišle zaradi napačno vpisanega imena otroka, ne odgovarjamo.

  1. korak: Naslov za dostavo in kontaktni podatki 

Navedete naslov za dostavo in kontaktne podatke. Ti podatki bodo uporabljeni tako za dostavo, kot tudi za izstavitev računa. V kolikor želite uporabiti ločene podatke za izstavitev računa in dostavo, izberite “Dostavi na drug naslov?” ter podatke za dostavo vpišite v novo odprta polja. Za dostavo 

  1. korak: Izbira načina plačila
  2. korak: Zaključek nakupa

Po pregledu vseh podatkov o naročilu potrdite, da se strinjate s pogoji poslovanja in izberete gumb “Oddaj naročilo”. S klikom na gumb “Oddaj naročilo” se zavezujete k plačilu naročila. 

  1. korak: Potrditev naročila / nakupa

Po prejetju naročila vam bomo na vaš elektronski naslov poslali povzetek naročila. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

Za vse nadaljnje informacije o vašem naročilu ali spremembah naročila nas lahko kontaktirate na narocila@mojeime.si 

Obvestilo o nakupu

Po oddaji naročila vam bomo na elektronski naslov, ki ste nam ga posredovali, poslali potrdilo o prejemu naročila, ki vsebuje opis vsebine, naslov za dostavo, naslov za račun, način dostave in druge relevantne podrobnosti.
V določenih primerih stranko, če je potrebno, tudi pokličemo ali na kakšen drugačen način kontaktiramo, da preverimo podatke o dostavi ali izdelavi naročila.
Postopek nakupa za pravne osebe je enak kot za fizične osebe, le da je potrebno dopisati naziv podjetja in davčno identifikacijsko številko podjetja. Možnosti plačila so enake kot za fizične stranke.

Cene v spletni trgovini

Vse cene so v evrih. Podjetje Monika Klobčar s.p. ni zavezanec za DDV, zato DDV ob naročilu ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost. Cena za izbrano blago velja na dan nakupa, tj. na dan oddaje in zaključka naročila preko spletne trgovine mojeime.si. Cene veljajo za izbran način plačila in pod navedenimi pogoji.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.

V primeru pritožb, sporov ali težav se kupec lahko obrne na ponudnika prek telefonske številke 031 249 628 ali prek elektronske pošte na naslov narocila@mojeime.si. Postopek obravnave pritožb je zaupen.

Ponudnik se na vse pritožbe odzove prek elektronske pošte ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v skladu z zakonskimi obveznostmi glede na vrsto pritožbe.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju spora. To je tudi glavna ovira, zaradi katere potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Če spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Reklamacije naših storitev:

V primeru, da ste prejeli napačen izdelek, ga lahko vrnete, mi pa vam bomo poslali nov izdelek ali vrnili kupnino. V primeru takšne težave vas prosimo,da nas o tem obvestite na narocila@mojeime.si

Reklamacija dostave:

Če je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina, kaže znake odprtja ali če so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, ker teh znakov na embalaži ali nasamih izdelkih ni takoj opazil, mora kupec to nam čim prej sporočiti.
Ponudnik se s kupcem dogovori za ustrezno rešitev, v primeru poškodb ki so za kupca sprejemljive in bi kupec tak izdelek zadržal, ponudnik lahko izda finančni dobropis za oceno škode, če pa je poškodba prevelika in za kupca nesprejemljiva, ima kupec seveda pravico do zamenjave izdelka.

Stvarna napaka:

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.

Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri : Odpravo napake, vračilo plačanega zneska vsorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.

Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.

O uveljavljanju stvarne napake nas obvestite na: narocila@mojeime.si

Napaka je stvarna:

1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila